Thursday 18 May 2023

Buku untuk diletgo

27 Syawal 1444H

18 Mei 2023

Selamat Hari Lahir buat Kamal Norul Yaqin, satu-satunya abang aku, dulu-dulu buat kawan gaduh!

Alhamdulillah, dah bertahun-tahun tak buka blog ni. Kalau rumah ditinggalkan, tentu dah bersawang, kan?. Nasib baik ingat lagi passwordnya ;)

Sekarang umur aku pun dah 42 tahun. Daripada bekerja di ofis, sekarang dah buka khemah berniaga kuih peneram dan cakoi dengan madu sendiri! Macam-macam yang kami lalui. Kalau nak cerita pun takkan habis. Hikhikhik. Inilah perjalanan hidup yang aku pun tak sangka!

Oklah, masa Hari Raya lepas, aku beraya di rumah emak dengan suami. Sempatlah mengemas sikit-sikit dalam bilik tu sambil membelek-belek buku ni. Rasanya aku nak juallah buku-buku ni. Ada yang berkenan tak??? ๐Ÿ˜‘





No comments :

Post a Comment